Oyun gruplarına gidiyoruz parka çıkıyoruz hergün çocuğum çok öfkeleniyor konuşamadığı için çok hırçın arkadaşlarına vuruyor sonra çok üzülüyor sarılıyor 2,5 yaşında sürekli uyarıyorum ama yapıyor istediği olmayınca vs bağırıyor çağırıyor doktorumuz ile görüşüyoruz konuşup kendini ifade edemediği için hırçınlaşıyor konuşunca rahatlayacak dedi. Bu durum çok zor çok üzülüyorum kendine de vuruyor sinirleniyor nasıl bir yol izlemem gerekiyor yardımcı olabilir misiniz çok üzülüyorum bu duruma