Kizlar kızlaarrr şimdi benim 3 buçuk ve 4 buçuk yaşında iki bebem var. 3. Ye hamileyim, ben çocukların kıyafetini hala ayrı yıkıyorum. İkisininkini bir atıyorum. Şimdi 3. Bebeğim doğunca çamaşırlarını abla ve abisiyle beraber atsam bir sorun olurmu? Yoksa onunkileri ayrımı yıkamalıyım? Bu arada onların iç çamaşırlarını önce elimde yıkayıp sonra esyalarla beraber yıkıyorum, direkt atmıyorum.