Kızlar dün sormuştum dişten dolayı mı ateş diye ama boğazında kızarıklık olmuş kızımın . 6 aylık dün geceden beri aşırı huzursuz sürekli ağlıyor ateşleniyor 37.2 normal vücut sıcaklığına göre yüksek yani ateş sayılır mı bilmiyorum. Evde ben bişey yapabilir miyim acaba .