hhacerozer Yaşayan var mı kızlar bebeğim yaşına girdi ha geçer ha geçer dedim hala geçmedi afedersiniz ıkınmaktan anam ağladı resmen siz neler yaptınız nasıl geçirdiniz varsa eğer
busra2709 hhacerozer vallahi ben kabız oldum o kadar kayısı kompostosu içmeme rağmen ilac kullanmadım çektim kabızlığı sonra kendiliğinden düzeldi ama berbattı
Ask34 Bende de kabızlık var başta yoktu sonradan oldu bebeğim 1 yaşında. Karnım çok şiş tavsiyesi olan var mı?