Kızlar 8,5 aylık bebeğim var.
Emeklemiyor, dönerek gidiyor her yere.
Park beşige koyuyorum en alt kademede. Emekleme pozisyonu alıp poposunu bayaa kaldiriyor sürekli beşikte. Ama bunu başka bı yerde yapmiyor. Sadece beşikte yapıyor 🙄 Kollarını ve bacaklarını kaldırıyor yüzüstü yatıp ve poposunu kaldırıyor.
Son zamanlarda yapmaya başladı. Anlam veremedim açıkçası. Acaba ayağa kalkmak için mi yapiyor ? Başına böyle bı durum gelen var mı ?