Sağarak + alerji maması veriyorum bebeğimin ne zaman acıktıgını bilemiyorum cünkü saatler geçiyor ağlasa dahi kucaga aldıgımda susuyor ya da emzik verdiğimde.Ben yinede 2.5-3 saatte beslemeye calısıyorum gündüz uykusu 0 ama aksam 9.30-9 gibi derin uykuya geçigor geceleri uyanmadan besliyorum sizler nasıl yapıyorsunuz beslenme düzeniniz nasıl kaç öğün kaç cc veriyorsunuz ? Gece uykusuna kaçta yatırıyorsunuz totalde bi günde kaç ml besliyorsunız bebişlerinizi ?