Bebekk22 kolik ve gaz sancıları çok karıştırılıyor ama aynı değil. Benim bebeğim de kolikti doktor teşhisi koymuştu takip etmistim hangi saatler ağladığını falan şöyle ki
Haftanın en az 3 günü, ortalama aynı saatlerde başlayıp aşka susturulamayan ağlama krizlerine kolik deniyor. Benim kız sağolsun haftanın 7gunu akşam 6-6.30 gibi başlardı gece yarıları artık çok yorulduğu için susup uyurdu😂