AsliTsgn idrar tahlili falan da yapıldı bir sıkıntı yok, yoğun kusmaları da yok. Doktor laktoz alerjisi olabileceğinden şüphelenmiyorum dedi. Ama benim elim kolum bağlı. Anneler severek mutlu mutlu bebeklerini emzirirken ben acı çekmesin, ıkınmasın, memeyi rahat bıraksın kendini geriye atmasın diye dua ediyorum