nesparlar Merhaba arkadaşlar. 2 aylık bir erkek bebek annesiyim. Bebeğimin iki kasığındada fıtık çıktı. Ameliyat olacaktı ama kan değerleri düşük çıkınca Ferro Sanol önerdiler. Kullanan arkadaşlar var mı acaba? Her hangi bir yan etki oldu mu?
nesparlar [bilinmeyen] teşekkür ederim biraz geçte olsa kaka yaptı ıkınmaması lazımda fıtığı yüzünden 😔
Esrahamza78 Benim oğlumda iki aylık geçen gün ateşi çıkınca hastaneye götürdük ve kansızlığı çıktı bize de doktor o şurubu verdi.kullananlar Süt dişlerin biraz siyah renkli çıktığını söylediler ama yapacak bişey yok mecbur kullancaz kansızlık gelişim geriliği yapabilir
nesparlar Esrahamza78 çok teşekkür ederim vitaminlerin yan etkilerini özellikle dişlere etki ettiğini duymuştum
Humakus9 Esrahamza78 merhaba ferro sanol şurubu kullandınız mı acaba nasıl yan etkiler oldu mesela bebeğinizin iştahı açıldı mı biz iştahsızlık şikayetiyle gittik doktor tahlil yapmadan bu ilacı verdi göz altlarına baktı kansız dedi