Babillon Bebegım 77 günlük sürekli mızmız aglak modda normal mi gazı olsun olmasın anlamadım gıttı bı el atın yaaa ozellıkle tecrubelı anneler
Hilallsarac Babillon anne sütü mü veriyorsunuz mama mı? Benim bebeğim ilk doğduğunda öyleydi sürekli ağlıyordu mememi iyi tutamadığı için duymuyormuş meğerse biberonla mama verdim ve huysuzluğu ağlaması kesildi.