eda_hydada Sevimnur09 5.5 aylık bebeğim hışırtılı kitabıyla yatıyor uyku arkadaşıda var ama onun tercihi hışırtılı kitap oldu dene istersen ne çıkarki sonra kendisi zaten seçer bir uyku arkadaşı 😊
Sevimnur09 eda_hydada yaa bazıları zararlı felan gibisinden şeyler söyledi bende çok istiyorum uyku arkasını alsın uykuya kendi kendine geçsin inşallah uyur o şekilde
Sevimnur09 eda_hydada şuan gazlı bi çoçuk aykta salayarak uyuytuyorum asla sallamam dedigim çoçugumu🤦♀️
eda_hydada Sevimnur09 az kalmış canım 3.ayın sonuna doğru gaz problemide azalıyor maalesef bende asla yapmam dediğim herşeyi yaptım bebeğimde 😂