Cenabet miyiz neyiz anlamadım ki hep aşı işlerinden sorunlarımız çıkıyor. Verem aşısını geç yaptırmak zorunda kaldık 2,5 aylıkken yapıldı rota aşısını yaptıralım dedik veremden 1 ay sonra yapılıyormuş doktorumuz da 3,5 aya kadar yaptırın dedi veremin üstüne 1 ay beklersek 3,5 ayını geçiyor kaldık ayazda 🤣🤣🤣🤣 var mı bizim gibi 3,5 ayını geçkin yaptıran