Edaden benuykukadiniyimm evde uni baby vardı onu kullandım ben farketmez diye düşünüyorum 🙏 kremin kalıcılığını arttırsın diye
Evaakus Merhaba Bizim de ishalden sonra şuan pişik oldu doktorumuz bol.bol yıkayın ve vazelin sürün temiz içerikli dedi bebek vazelini vardı evde ondan sürüyorum baya hafifledi belki işinize yarar