senemmgncr su ve sütü ılık kullanın, maya ile şekeri karıştırıp bi 10 dk bekletin hamuruda yoğurdukdan sonra sarın battaniyeye felan sıcak olsun ben öyle yapıyorum mayalarken ince polar battaniye veya sofra bezine sarıyorum böyle taşıyor bile bazen, bi tarif atayım size biberli ekmek tarifi ama ben onun biberli yerini yapmıyorum sadece hamuru birebir yapıp poğaça gibi yapıyorum ve elimi önce yağlayıp hamuru öyle koparıyorum valla o kadar güzel yumuşak oluyorki ama püf noktası kesinlikle malzemenin ılıklığı