esractl benim kızım da öyle maalesef kilo alımı çok düşük yiyeceklere hiç ilgili değil kaşığı görünce ağzını sıkı sıkı kapatıyor ağzında bekletiyo tek istekle yediği şey ayran onu da biraz koyu vermeye çalışıyorm besin alsın diye. Doktorum karbonhidratı yüksek tut mamalarda dedi tahıllı kaşık mama önerdi hatta kilo alması için. Güle oynaya yedirin diyor ama bir yerden sonra sinir basıyor tabi beni 😂😂