3 aylık bebeğim 1 aylıkken aldığı emziği 1 haftadır emmiyor memede uyumak istiyor yaşayan var mı ? Normalde kucakta emzikle uyurdu emziği vermeye çalıştığım an kafayı öbür tarafa çeviriyor emziği emmek dışında ısırmak için kullanıyor. Nasıl düzelir var mı aynı şeyi yaşayan normale döner mi geceleri çok çok zor oluyor 😔