Beyninizikullanmakucretsizdir aynen sizin düşünceniz, herkesin yaşayış tarzı, geliri farklı biz haftada 3-4 gün çıktığımız için bana çok normal geliyor kimi içinse dışarda kahvaltı yapmak 3-5 kere düşünüp karar vereceği bir olay. İlk başta ekonomik durumlardan dolayı tabi. Ama bütçeyi sarsmayacak şekilde arada bir çıkmanın hele de ailenle hoş vakit geçirmenin iki insan görmenin kalabalığa karışmanın, hizmet görmenin keyfini de yaşamalı her kadın. Bende böyle düşünüyorum.