Bnsu14 Kızlar ailem geldi dışarıda kahvaltıya goturmeyi düşünüyorduk annem ne kadardır acaba fiyatı falan dedi baktım 4 kişilik 800müş bana çok fazla geldi annemde çok fazla ne gerek var evde hazırlarız mis gibi yeriz dedi acaba önce soyleyip sonra fiyattan dolayı götürmemis gibi olur muyum ayip olur mu sizce 😮💨 bu arada ne ara bu kadar pahalı oldu ya
SevimliHayaletCasper Bnsu14 4 kişilik 800 tl gayet uygun aslında. Annen teklif etmiş evde yiyelim diye niye ayıp olsun
Bugleminannesi28 Bnsu14 ay bana biraz fazla geldi bursadayim 4 kişi 500 tl ye var Anneniz sonuçta ne ayıbı bence daha güzel evde kahvaltı yapması 🤭
Bnsu14 SevimliHayaletCasper çay omlet tarzı şeyler içinde değil biraz fazla geldi bana uzun zamandır gitmiyorduk
Cigdemom Bnsu14 haklısınız valla et olsa tavuk olsa akşam yemeğine gidilir zoruma gitmez de kahvaltı domates salatalık peynir yani gereksiz geliyor ama böyle arada bir de gidilir yani değişiklik iyidir eeee annenler de var özel bir an yapılır yani size bağlı
Beyninizikullanmakucretsizdir O fiyata kahvaltılık malzemesi alıp gelir evimde birkaç gün yerim daha mantıklı 🤣 hayat o kadar pahalı ki bu kadar parayı vermezdim 😖
Bnsu14 Cigdemom evet bakalım bilmiyorum akşam yemeği olsa evet hiç düşünmem ama kahvaltıda çay omlet tarzı sıcaklar dahil değil diyor büyük ihtimal bini gecicek
Bugleminannesi28 Bnsu14 kız kahvaltı bu hepsinin en kralını evde de hazirlarsınız . Hani farklı bir şehrin meşhur yemeği veya tutmadığını bir lezzet olsa anlarım ama kahvaltı yani
Havvanur43 Aboooo neresi kız burası en son bı sene önce gittim iki kişiyiz ama biz tek kişilik söyleriz genelde çünkü çok fazla geliyor bitiremiyoruz ek kişilikte bile hep kalıyor en son gittiğimde 150 ödedim 🤣
Bnsu14 Feyzosumunannesi öyle düşünüyorum zaten gelicekler diye dolapları falan fazladan doldurup alışveriş yapmıştım
Bnsu14 Bugleminannesi28 evet yok klasik peynir zeytin domates vs çay bile dahil olmayınca isteğimi azaltti benimde
askevlat07 Bnsu14 oh maşallah çok pahalı, onun yerine evde hazırlayın bir sürü çeşit, dışarıda ormanlık piknik yapılan yere gidin hazırlayın masayı, alın size serme kahvaltı en Doğalından oh misss
Summerwine95 Bnsu14 bence kahvaltıyı evde yapın akşam yemegine güzel bir yere gidersiniz daha iyi olur
Bnsu14 Summerwine95 annemde öyle dedi akşam yemeği olsa neyse ona gidelim verilir ama kahvaltı çok fazla bulduk kahvaltıyı