Kizlar bebegim 14 aylik erkek dogdugundan beri zaten cok huzursuz bir bebek 4. Ayimizda sut alerjimiz oldugunu ogrendik ve tahilli gidalar vs bissuru alerji cikti doktorumuz alerji mamasi baslatti onla devam ettik halada onla besleniyor. Cocugum hep ac her an ac yani 40 sofra kursak hepsine oturur yer ama ustune mama icmeden ne yatar ne oynar . Gece artik 6 kere kalkiyoruz mamaya cok az veriyorum biberonun dibinde iki yudum bile olsa ictim oh diyip yatiyo yani 😂 gece en azindan mamadan kesmek istiyorum ne yapabilirim artik buyudu yavas yavas mamai kesmek istiyorum ama cok inatci aglama krizleri cigliklar vs sabrim el vermiyo