MadCat ben almıştım 1 Lt olanından. İlk yoğurdumu yaptım taş gibi olmuştu. 1 kere kullandım kızımın alerjisi çıktı o yüzden daha kullanmadım. Ama makine iyi makine bence kullanışlı. Şimdi sana derler bir yoğurt için makine mi alınır diye ama boşver sen ben seni anlarım 😃