Minikobaby Merhabalar ben Molfix kullaniyordum fakat bu yeni seriden hic memnun kalmadim, bu durumu yasayio bez degistiren molfix ayarinda bez onerebildiginiz var mi ?
beyzzsenturkk_ Minikobaby maalesef markete gittim dün tüm bezler yeni nesil olmuş 6 numara buldum 17li onu aldım mecbur molfixten önce prima kullandım o da cok iyi aynı sayılırlar ama cok pahalı diğer bezler hep alerji uaptı bizde
Minikobaby Seren35 papatya09_ beyzzsenturkk_ hayalperest2310 Primayla molfix benzer diyorlar evet ama prima da inanilmaz pahali ya kizim daha 4 aylik uzun bir sure kullanacagimizi dusunursek bilemiyorum, goon deneyeyim onun fiyat vs bilmiyorum tabi
E-urey beyzzsenturkk_ yeni nesil derken farkı ne ki öncekilerden bende molfix kullanıyorum ama uzun süredir almadım çünkü stok yapmıştım onları kullanıyorum
beyzzsenturkk_ Minikobaby ben bebem natural baby turco sleepy ve sleepynşn her çeşidini soffia ve bi cok bezi denedim biz yapamadık artık bulduğum yerde molfix stoklıcam yeni nesil hariç tabi elimde patlasın istemiyorum aldığım paket
witcher E-urey Daha ince. daha ince olunca bez cabuk şişiyor çiş göstergesi de yok ayrıca ama kalıbı daha geniş eskisine göre biz eskisinde 4+ kullanıyorduk bunda 4 kullanıyoruz
Minikobaby E-urey witcher Alyakbr Evet hem buyumus kaliplari hem ince hemde koku yapiyor normaldr eskidi kokmazdi ama bunda koku yapiyor
Alyakbr witcher bende diyorum neden böyle eşime aldırmıstım gösterge yok ve daha büyük kalıbı noemald ehep Molfix kullandım herhalde dedim üretimden kaynaklı. Demek yeni üretim böyle neden değiştirmişler gayet iyiydi
Minikobaby DenizKSancak oradan almistim goruntu eski molfix di ama yeni seri geldi hemde stok icin fazlaca almistim