16 aylık kızımda yürümüyor :( aslında ayakta duruyor bazen farkında olmadan elini bırakıyorum sonra hemen suratını ooooo yapıp korkup oturuyor yere parmagimdan tutarak yürüyor doktor destek verme dedi ama ağlıyor vermessem saatlerce ağlıyor tutunarak yanıma geliyor yada emekliyerek pacamdan tutup ağlıyor elimi vermem için nasıl asicaz bu durumu bilmiyorum korkudan yürümüyor benimki cesaret versemde :(