Suzan2115 Öfke kontrolü varsa bir insanda psikiyatriye mi gitmeli ya da psikolog ile halledebilecek birşey midir?
Bir-prens-annesiii Suzan2115 bence ilk psikoloğa gidilmeli zaten onları aşan birşeyse onlar yönlendirme yapıyorlar
simiyyy Öfke kontrol bozukluğu bende de var. Sanki psikiyatri daha verimli olur gibi hissediyorum ilaç tedavisi güzel sonuç verebilir