Kızlar bebeğim iki gündür sabahları burnu tıkalı uyanıyor ve sabahları yine öksürüyor. Acaba gece üşüdüğünde için mi böyle yoksa hastalanır mu anlamadım. Forumda da başlıkları görünce korktum herkes aynı şeyleri yazmış. Bizim burnumuz akmıyor. Hastaneye gitmeli miyim? İlaç veriliyor mi? Onlar verse bile ben kullanmalı miyim? ( çünkü direk ilaç yazan Bi Dr a denk gelebikirim) ne yapmam lazım bilmiyorum yardım lütfen. Evin nemi yüzde 30. Hava falan kullanmıyorum. Ona da zararlı diyenler olmuştu.
Bebek usutmuw mu yoksa büyüme döneminde öksürük oluyor ya bu o mu? Burnu falan akmıyor ama iki sabahtır tıkalı. ateş vs yok