Ozgeruya memnunum ama yüzde yüz performans beklerseniz hayal kırıklığı olur ben ilk aldığımda tahmin etmiştim o yüzden garipsemedim
1-2 dakika bekletince cam aynada iz bırakmıyor diyorlar ama çok yakından bakınca bırakıyor sonuçta bir bez değil
Bunu bilerek alın :)
Gündelik toz için uygun fakat ben arada kullanıyorum genellikle süpürgenin fırçası ile tozları almayı tercih ediyorum
Dün sular kesildi yemek yedikten sonra masanın üstünü silemedik😄 hemen Sleepy ile sildim
Beyaz parkede iz bırakmıyor ama koyu kahverengi parkede iz bırakıypr 😄 bunları bilerek alın 😄