Bu kadar erken mi başlıyor bu iki yaş krizi. Bizi döver gibi yüzümüze vuruyor. Hoşuna gitmeyen bir şey olunca kendini yere atıyor. İstediğini almayınca bağıra bağıra ağlıyor. Dibimden ayrılmıyor asla yalnız kalmıyor, yalnız bırakıp da bir işimi göremiyorum. Sürekli bana yapışık. Ne yapacağım yardım lütfen