Merhaba anneler kıyafetlerinizi neyle yıkıyorsunuz ben vernel bingo her şeyi de denedim genellikle toz deterjan ve yumuşatıcı kullanıyorum ikisini beraber katıp kullanıyorum daha önce hiç makine temizleyici kullanmadım hangi markayı kullansam hiç korkmuyor millet normal bir marka BİM’in markasını bile kullandığında efil efil kokuyor benimkisi neden kokmuyor acaba lütfen yardımcı olur musunuz