Uçaklar artık çok değşmis bir hafta arayla bir yere gittim geldin giderken sorun yoktu oğluma bisküvi çikolata su meyve suyu aldım uçakta yesin raaht dursun diye neyse gelirkenkende aynisini yaptım iki buskivi ve biberonla su aldim görüşlerden geçerken durdurdular yiyecek ne varsa çıkarın dedi su dahil yasakmış sinir oldum böyle aptal birşey mi olur ben susuzluğa dayanırım da bu bebek napsin su mi içmedin veyada uçakta yasalara niye servis yapıyorlar bir suyu 50 liraya satıyorlar onlar bile bu kadar çıkarcı olmus çikolatayi buskivi hani neysede suyu bırakmam dedim sizde işinizi bulmussunuz burda biraktirip içeride mecbur olunca insanlar alacak
Dedim bir hafta önce böyle birşey yoktu ilkkez de binen birisi değilim yani bence girişlerde ki insanların insafına kalmış biraz işlerine gelirse hertdeyi aliyorlar bir adam yanımda 13 adet ketçap 13 adet mayonez götürdü ucakla