Eymen_2062 Merhaba 1 aylık bebek ne kadar süre emmeli bazıları 5 dakika emip uyuyo ve 2-3 saat uyanmıyor. Kakasını her gün yapıyorsa sıkıntı yok mi demektir
busra37 Eymen_2062 bezleri iyiyse ki iyiye benziyo keyfide yerindeyse tamamdır dakikanın önemi yok çünkü büyüdüköe çekim güçleri artıcak ilk haftalar gibi mıy mıy emmiyolar 😄 benim kızım 8buçuk aylık bazen 5dakikayla 2saat boyunca sürekli hareketli 😄
Misskokulum Eymen_2062 kaka sayısı değil çişli bez sayısı önemli canm eğer dolu dolu yapıyorsa doyuyordur benim oğlum da en fazla 10 dakika emiyo genelde 5 dakika falan ama cisli bezi ve kilo alımı iyi o yüzden doyduğunu anlıyorum
Pnrdgn Eymen_2062 biz 4 ay 16 günlük olduk bugün halen ilk günkü gibi uzun süre kalıyor memede hiç kısa süre emdiğini görmedim ben çekmesem çekmiyor beyfendi 🤷🏼♀️
Busraa15 Eymen_2062 benimde gece uyuyor ama gündüz sürekli memede kalmak istiyor 5 dk 10 dk emiyor sonra uyuyor bir yere yatırdım mi uyanıp ağlıyor doyup doymadığını da anlamıyorum kilomtakibi yapıcam artık
ma9419 Pnrdgn aynen benimki de öyle. 3 ay 9 günlük hiç öyle 5 dakikayla kalmadı. Belim sırtım ağrıyo artık 🤦♀️ Ama şükrediyorum emdiği için, başından beri mama biberon vs kullanmak istemedim hiç. Allah gönlümüze göre versin 🤗
Eymeniim Bu hep benimde kafama takılmıştır çünkü en fazla 3 , 5 dk emiyor hep doydumu ki bu şimdi diye düşünüyordum ama doyuyormus:))
Busraa15 Eymen_2062 benimde gece uyuyor ama gündüz sürekli memede kalmak istiyor 5 dk 10 dk emiyor sonra uyuyor bir yere yatırdım mi uyanıp ağlıyor doyup doymadığını da anlamıyorum kilomtakibi yapıcam artık
Busraa15 Eymen_2062 gece en az 3 saat falan uyuyor gaz sancısı yoksa 4 5 saati de buluyor düzelir bakalım 3 aylık olana kadar bekliyorum
tostikinannesi Eymen_2062 Merhaba .Her bebeğin emme süresi farklıdır, eğer sarılığı ya da herhangi bir sağlık sorunu yoksa😊Benim kızım doğduğu günden beri yarım saatten az emmez.Ve şöyle bir alışkanlık edindirdim.Her ikisini de veriyorum tek emzirmede🥰
selmapinar [bilinmeyen] en fazla 2 saatde bir emmesi lazım canım çişli bez sayısı ve kontrolde kilo alımı önemli