Kevserakb
Evdeki tabak çatalla başlayan anneler de var, aslında ben de onlardan biri olacaktım ama ilk heves diye oioi bölmeli tabağını aldım, 25 aylık hala kullanıyoruz. Sonrasında puzzle tabağını da aldım çok kullanışlı. Üç parçayı tek tek kullanabiliyorsunuz. Silikon kaşıklar hem yemek yedirirken hem de dişlerini kaşırken iyi oldu. Bir de bir şeyler içmesi için oioi hamhüp bardak setini aldım hiç damlatmıyor.