Tontis_annesii biri çay ağacı yağı demiş ama çok tehlikeli geçen sene yüzüme sürdüm 2 dk pencereden bakayım dedim gün ışığı alan yerde alnımda kocaman leke oluştu. Asla doktor önermeden bişey sürmeyin heleki sıkma vs asla. Sıcaktan isilik dökmüş gibi duruyor. Bence varsa sudocrem sürün o zaten pişik kremi. Ama tüm vücuduna değil küçük bi bölgeye bakin bi iyileşme var mı ona göre uygularsınız en yakın zamandada doktora götürün bence