Adetim 1 gün gecikti ama ben duramadım hemen test yaptım anında çift çizgi oldu hemen test yapmamda ki sebep kasıklarım da çok ağrı oluyordu batmalar oluyordu ve afedersiniz su gibi beyaz akıntım oluyordu testi kaç günde bir tekrar etmeliyim kan vermedim henüz bundan 3 ay önce kimyasal gebelik geçirmiştim korkuyorum 😧 gebelik varmıdır acaba