neslihannasell ben de aynı durumu yaşadım yazdigin kremi kullandım fayda etmedi, arkadaşım dedi uçlara tereyağı sür üstüne de küçük kap varsa koy öyle dursun iyileşir. Önce saçma geldi ama baktım ağrıdan dayanamıyorum denedim bebeğimi emzirecrgim zaman ılık su ve sabunla yıkayıp kurulayip öyle emziriyordum, benim böyle geçti