Ayseguloprl yeni grip atlattık. Benimki 1 yaşında doktor 2 çeşit şurup yazdı ama sizinki daha küçük o şuruplar uygun olur mu bilmiyorum. Şuruplar hariç ben günde 2-3 defa şırıngaya serum fizyolojik çekip burnunu yıkadım. Çünkü burundaki sümüğün ciğerlere inmemesi önemli. Nasıl yapıldığının videosu you tubeda var. Ayrıca 2-3 diş sarımsağı dövüp üzerine zeytinyağı ekleyip bi kaç saat bekletip gece uykusuna yatırırken ayak tabanına o beklemiş yağı sürdüm üzerine çorap giydirdim 3 gün yaptım bunu onunda faydası oldu.