Kızlar merhaba. 2 çocuğum var doğum kilolarımı diyet yapmadan verdim ama şu sıralar 60 a kadar düşmüşüm, halsizim ve eklemlerim ağrıyor. Vitaminlerime baktırmıştım yakın zaman da iyiydi ama neden böyle oldum bilmiyorum.
Bide emziren bayanlar colajen kullanıyor musunuz?