Bir haftadır karın ağrısı çekiyorum ama özelikle akşamları bastırıyor şu anda da ağrıyo ama akşam daha fena bir gün gün karnımda oluyorsa diğer gün kasıklarımda sanki doğum sancısı gibi doğum yapalı adet olmadım henüz 10. Ay olacak bir kaç gün sonra doktordan randevu da alamadım 10 cu aya veriyor