Enlsr devlete gideceğim burda daha önceden açılmış postlarda özelin pahalı olduğunu öğrendim doğum yaptığım hastaneye geçen ay gittim kadın hastalıklarına başka sebepten dolayı spirali de sordum takıyor musunuz diye normalde ellerinde oluyormuş ama o gün yokmuş sen eczaneden al elinde kalsın randevu günü yanında getir dedi randevu saatinden 2 saat önce gidip kan vericem sonra takacaklar unutmazsam eğer bilgilendiririm tabiki😊