kayrakusum Bebegim 21 günlük tsh degeri yüksek ilk kanda 9 ikinci kanda 6 cikti basina boyle birsey gelen var mi süreç nasil ilerliyor bilen birileri varsa lütfen cevao verebilir mi ilac tedavisine baslamamz lazim dedi doktor bende korkuyorum