İyi günler arkadaşlar bu konuyla ilgili bilimsel bilgisi olanlar yazabilirse sevinirim .. Kızımda dün gece burun akıntısı başladı birazda öksürük var. Doktorumuz boğazında kızarıklık var dedi ve klamer antibiyotik verdi.. Biz yetişkinler için bile antibiyotik zararlı iken 4 aylık bebeğime nasıl verebilirim.. kardeşim yurt dışında , bebeği ateşlendiği durumda bile bize antibiyotik vermediler diyor.. bu konuda bilgisi olan yazabilir mi?