Kızım anaokula başladı 2 hafta oldu ama bu hafta ellerinde ufak soyulmalar başladı bende okulda yapıştırıcı kaldı elinde felan sandım ama parmakları baya soyuldu su iki günde ve acidigini söyledi öğretmenine söyledim oda dün takip etmiş çok sıvı sabun kullanıp iyi durulamiyor dedi ondan ki oldu başka bişey mi bi arkadaşım uyuz dedi ama doktora götürdüm bugün randevusuz bakmıyor özelde de sıra yoktu 