Selamunaleyküm 🌸
bebeğim yaklaşık 23 günlük aralıksız ıkınıyor. Sancısı yok eminim çünkü kucağımıza alıp oyaladığımız zaman ıkınmayı unutuyor. Gün içinde büyük ve küçük abdestini de gayet normal yapıyor, gazını çıkarıyor. Ama uykusunda bile hiç durmadan ıkınıyor 😟 o kadar çok ıkınıyor ki kusmaya başlıyor, bugün kü kusması fışkıraraktı hemde bunu yaşayan var mı ? Bilgisi olan