derbederume ummuhan_43 ben onceden yasmin kullanmistim simdi emzirdigim icin cerazette aldim onu kullaniyorum benim de bebegim iki aylik
Pateteslimanti Prezervatif + geri çekilme en iyisi bence ben spiral taktırabileceğimi düşünmüyorum 1 yaşında oğlum var 2-3 sene sonra tekrar bebiş düşüncem var 2. Olduktan sonrada kol implantı yaptırırım
Esmasglmbkr ummuhan_43 süt koruma denilen bir şey yok. Korur diye düşünüp önlem almamazlık yapmayın derim ☺️
[silindi] ummuhan_43 Çevrenizdekiler kadın doğumcu ise problem yok. Süt sizce hamilelikten korur mu? İlaç alın ya da eşiniz korunsun.
[silindi] ummuhan_43 Bir sürü ilaç var doktorunuz size önerir ya da eczaneden gidip alın onlarda önerir