Oglmbnm <img src=“https://mutluresim.com/images/2023/09/22/nY9dsx.jpg” alt=“nY9dsx.jpg” border=“0”> diğer parmağımda da vardı kardeşim 1 kere kesti tirnagimi o duzeldi .Diğeri düzelmedi etin içine girmiş tırnak Dr gitmeye korkuyorum ya
bananeabiya Oglmbnm enfeksiyon olmadan hallet canım pediküre de gidebilirsin ama çare olmazsa doktora git mutlaka çünkü şişmiş baya
Eslemdemr0308 Bende hamileyken yanlış kesme sonucu olmuştu doğumdan sonra düzgün keserek ve batık kısmını iyice temizleyerek düzelttim