Altinci aydayiz ek gidaya yavastan basladik ama gece uyanmayan cocuk uyanmaya basladi uyanip bazen iki saat uyumuyor agliyor gaz cikariyor sanki sıkıştiriyor gibi onu acaba arami versem aranizda yasayan var mi kulagini da cok kasiyor dis de olabilir bilmiyorum kabiz degil ama gun icinde kakasini yapiyor gece zaten yapmazdi kaka ama bu aralar hep boyle cok fazla uyaniyor gece uykum yok artik:(