Kızlar ne yaptıysam emmiyor 11 gün oldu ekstra mama veriyorum doymuyor sütüm az artı emmediği için sütüm de azaldı ne yapıcam bilmiyorum kafayı yicem herşeyi denedim ama yok kavramıyor diyorlar tam da daha ne kadar sürecek sinirden ağlıyorum desem 🤦♀️