Güzel anneler merhaba, kızım 2 Ay sonra 3 yaşına girecek ama gece ve gündüz uykuya geçişte zorlanıyoruz.. Erken kalkıyor, tam gün kreşe gidiyor enerjisini de attığını düşünüyorum ama öğretmeni de haftasonu evdeyken ben de gündüz uykusunda çok zorlanıyoruz gece de dalması 1 saati buluyor neredeyse 1 aydır bu şekilde.. acaba gündüz uykusunu mu bırakacak tek uykuya da 11 aylıkken geçmişti. Gündüz uyumazsa akşamüstü çok zorlanıyor öfkeli oluyor sizin yavrularınız ne zaman bıraktı gündüz uykusunu