Hlmylmz Kızlar ilk hamileliğimde bilinçsizdim yeni doğan zamanı ve sütüm yoktu 3. Gün geldi satılıktan yattı oğlum derken hiç gaz problemi yaşamadım ama oldu bitti sütüm azdı 15 günlük bebeğim 2 gecedir kasılarak ağlıyor o da uykusuz bende peki ne mi yapıyorum neler yiyorum 1 sub suya 1 tatlı kaşığı çemen otu 1 sub suya 1 tatlı kaşığı rezene 1 sub suya 1 tatlı kaşığı kimyon bunları güne yayayrak sabahtan demliyorum gündüz içiyorum Şolgar dir bi ilaç var günlük sabah akşam şeklinde 2 şer tane içiyorum ve. Sütüm kızıma yetiyor taşıyor falan ama bu çocuğu anlamadım gaz masajları falan derken yok geçmiyor sancısı Dere otu Bilen veya tecrübeli anneler yardımlarınıza ihtiyacım var bunları içmesem süt yok
tomvejerry Hlmylmz zaten iki haftadan sonra başlar gaz problemi,ben anladım onun kesin bir çözümü yok dört aylık olduk hala çekiyoruz kendi haline bıraktık, sadece hafifletebilirsiniz gaz masajları yaparak gaz damlası kullanarak ılık duş aldırın yüz üstü bırakın kontrol ederek öyle daha kolay çıkartır
nazli006 Hlmylmz dereotunun fazlası sütün tadını acılaştırıyormuş ona dıkkat edım fazla tüketmeyın bence,gaz için gaz ılacı kullanın bir de bağırsak düzenleyıcı kullanın,Bız gaz damlası sav symplex ,bağırsak düzenleyıcı olarak da symbıosıs kullandık