Crnkalben kuru üzüm tüketin inanın kendimi bildim bileli abartmıyorum tepsi tepsi tatlı yerim
ya aldırırım almazlarsa kendim yaparım o kadardı abartmıyorum benide kiloda mahveden tatlı olmuşdur kahvaltıyı bile tatlıyla yapardım
şimdi ise
kuru üzüm , cennet hurması kurusu
birde hurma ceviz blandırdan geçirip top hale getirip kakao ya buluyorum
ondan da sadece 1 tane yiyorum max 2 olabilir