bahar23julide Günaydın herkese aşırı heyecanlıyım sabah test yaptım silik çizgi çıktı planlı gebelik ama hiç beklemiyordum bi kızım var ve kızımı eşime kayınvalidem söylemişti benden önce bu sefer ben söylemek istiyorum tabi kan felan vereceğim önce bi bide ekim 10 da evlilik yıl dönümümüz o zaman mı söylesem yoksa hemen mi söylesem bilemedim dün bana aynı kıza hamileyken ki masumluk var yüzünde çok tontonsun dedi test almış benim hamileliğim de küçükken geçirdiğim bi kazadan dolayı imkansız gibiydi yani kızıma şaşırmıştım zıplayıp ağlamıştım deli gibi şuan şok içindeyim sizce ne yapayım bana bi akıl verin lütfen nasıl söylesem eşime
MommysMini bahar23julide kızınız kaç aylık? Eğer yuruyebiliyosa kardeşim geliyor yazın bi kağıda. Götür babana ver deyin 😂😂
Zynpgmt bahar23julide Allah bağışlasın.😍 Bence doktora gidip detaylı bilgi alın ve netleştirin. Kontrollerinizi de ihmal etmeyin o tarihe kadar. Yıl dönümüzde söylersiniz daha güzel olur az kalmış zaten. Yıl dönümü hediyesi gibi kutuya ultrason fotoğrafı koyup verebilirsiniz.🌸
Buradem16 bahar23julide hayırlı olsun ne kadar güzel istemissiniz Rabbim de vermiş sağlıkla kavuşun inşallah 😊🌸ama ben 10 ekime kadar bekleyemezdim bence küçük bir sürprizle söyleyin Ogün de yemek yer Kutlarsinız nacizane fikrim
Abdisumeyye bahar23julide cok sevindim canim ayrıtılı bir test yap bakalim eşinize güzel bir supriz olur çok güzel 10 ekime kadar kesin sonuçlanır insalah istediğiniz gibi olur 🥰🥰
bahar23julide MommysMini ay yürür ona söyledim gelip öptü beni çat pat konuşuyor iki yaşını geçti ama dilini ben anlıyorum bi ☺️ olabilir
bahar23julide Buradem16 şuan aşırı yorgunuz büyük bi badire atlattık eşim aşırı vicdanlı biri bir Aydır anlatamam işin stresi bilerek evlilik yıldönümü için tatil ayarladık iki yıldır gitmedik çalışıyoruz çünkü yani bekleyeyim diyorum orda dinlenmiş olur hemde süpriz olur
bahar23julide Bide balkızlarım diye bi hesap vardı çok eskiden iki sene oldu bi yorumda bana inşallah seninde üç kızın olur demişti bide ikiz olup kız oluyormuş🥰 o gün gerçekten çok içten söylemişti bana üç kızı vardı aklıma o geldi ismini bilmiyorum ama görsem sarılırım valla
Balkizlarim bahar23julide ayyy çok mutlu oldum sizin adınıza hayırlı olsun rabbim gönlünüze göre versin inşallah hayırlı ve sağlıklı bir şekilde kucağına al canım 🤗🫶💚💚 bende size sarılmak istedim şuan güzel kalpli arkadaşım 🫠🌸🌸🌸
bahar23julide Beyninizikullanmakucretsizdir aaaa görür inşallah 🥰 ne temiz kalpli bi kadınmış nasıl içtenlikle söylediyse aklıma ilk gelen o oldu uygulamayı bayadır kullanmıyordum
Balkizlarim bahar23julide @Beyninizikullanmakucretsizdir annemizin sayesinde gördüm postunu canım 💚 Güzel yürekli inşallah herşey istediğin gibi olur ☺️ Allah razı olsun bil mukabele 🥰
Ebruue Ben tabak yaptırmıştım üzerine pasta koyup haberi öyle vermiştim ekimin 9’unda 😀 siz söyleyince o güne gittim sağlıkla kavuşun inşallah bebeğinize
Abdisumeyye Ebruue Yaaa cok şeker allahim ne güzel şeyler yapıyorlar ya haberm olsaydı böyle bisey alırdım bir kızım bir oğlum var allahim artık isteyenlere nasip etsin yetoo ben 😃😊
bahar23julide Abdisumeyye Allah bağışlasın bende ilkinde kayınvalideme gitmiştim bilmiyordum bana su börekleri yaptı sonra dedi sen hamilesin ben anlarım yüzünden kan verdik beraber eşime de kendisi söyledi bu sefer bende kendim söyleyeyim dedim kızıma kardeş olsun yeter rabbim isteyen herkese nasip etsin
bahar23julide Abdisumeyye evet zaten ablama gideceğim haftaya bi gün orda bildiğim bi kadın doğum doktoru da var eşim anlamaz bile gittiğimi
Abdisumeyye bahar23julide ya öyle mi evet bncede canim eşinize gzyel bir supriz olur bu sefer 😊 amin canım benim 🤲🌸
Bugleminannesi28 bahar23julide eğer dayanabilirseniz yıl donumunuzde soylesin. Kan verin beladan ve son adet tarihimizden hesaplama yapabilirsiniz doktora gidebilme imkanınız varsa ultrason resmini doktordan alıp bir kutu yapıp kızınızın eline tutusturup babasına vermesini saglayabilirsiniz
Reyhan34 bahar23julide eğer varsa gebelik güzel bir mum ışığında masa hazırla giyin küçük kızı annene ver yemek yap masada tabağa tencereye kız veya erkek giyecek aynı ayakkabı küçük al koy içine şaşırsın o açsın tabagı veya tencereyi 😀