Robot süpürgem , normal süpürgem ve şarjlı dik süpürgem var ama şarjlıyı aldıktan sonra diğerlerini kullanmıyorum desem yeridir ihtiyaç duymuyorum , ayrıca çok pratik gerçekten kablo derdi falan yok bazen şarjı olmuyor oda benim hatam sürekli şarjda durması gerekiyor çünkü 😂😂 çocuklu ev için büyük bir nimet birşey mi döküldü hop süpür bak işine 🤷🏻♀️